Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 20. syyskuuta 2019

Kanit, osa 2

Perustimme Merikonttikotimme Tuusulan Jokilaaksoon esiteltyämme sitä kuukauden ensin Hyvinkään asuntomessuilla. Niillä main ilmestyi Myllykylään myös ensimmäiset kanit. En sano niitä citykaneiksi, kun maalla ollaan, vaan countrykaneiksi.

Niitä oli vuosi vuodelta enemmän, jotka toivat pihaamme myös ilveksiä, supikoiria, kettuja sekä muitakin petoeläimiä. Lähes joka ilta voimalinjan tukipuulla istui kanahaukka tai muu iso saalistaja ruokaansa odottamassa. Kylän kissatkin vierailivat pihassa pelkästään tappamisen ilosta, kuten kissalla monesti tapana on.

Kerran juttelin portin pielessä meillekin Soiniityntien sillankaiteet tehneen miehen kanssa. Olisiko ollut Saku Luukkanen? Sanoin, että taitavat kylällä kaikki Päivistä ja minua lukunottamatta vihata kaneja.

Hän loihe verkkaisesti lausumaan, että "eihän toki Jormas. Aikoinaan, kun kansa oli sodassa, oli taloissa pihapiirissä merkkejä, missä oli sotilaalle tarjolla ruokaa, petipaikka ja joskus saunakin.

Vähän samaan tapaan on nykyisin Myllykylässä. Kaneille on merkkinä joissakin pihoissa kanipatsaita, joista tietävät olevansa tervetulleita." Totta ovat ainakin patsaat, sen olen todennut itse.

Kun jokunen vuosi sitten riehui pääkaupunkiseudulla kanien keskuudessa joku rutto tai muu tauti, se hävitti kaikki countrykanit meidänkin pihapiiristä. Tai näin luulin. Kunnes yhtenä aamuna kipitti Jokilaakson luonnonvartijan peltokodin alta äitipupu viiden tenavansa kanssa. Luulen, että raskaus oli säästänyt tämän taudilta. Nykyisin jänöjä vilahtelee taas siellä täällä, josta iloitsen.

Aikoinaan selvittelinkin liekö näistä jussin sukulaisista jotakin vahinkoa Suomen luonnolle. Yksiselitteinen vastaus oli, että ei lainkaan. Näin sanoi monen tuntema tuusulalainen metsämies Veikko Seunakin. "Mitä parhainta ruokaa suomalaisille petoeläimille."

Luulen, että ainoat kärsijät ovat ihmiset, jotka istuttelevat pihoihinsa yhtä jos toista suomalaiseen luontoon perinteisesti kuulumatonta. Mukana on toki vihanneksiakin. Mutta niin peurakin syö punajuuret. Ensimmäisenä päivänä varret ja seuraavana vihannekset. 🤣🤣.

1 kommentti:

Janice Aliena kirjoitti...

Olen naimisissa yli 6 vuotta, suhteeni aviomieheni kanssa oli niin kauheaa, koska mieheni todella huijasi minua ja etsinyt tapaa nopeaan avioeroon. Erotimme ennen 3 kuukautta ja palaamme takaisin niin paljon kerjäämistä mukavilla rakkauden lahjoilla.
Rakastan mieheni niin paljon. En halua irroittaa häntä toiselle naiselle, en olisi voinut tehdä mitään vahingoittaakseen häntä tai saamaan hänet tuntemaan minusta pahaa enää. Halusin hänen olevan vain kotona rakastamassa minua ikuisesti. Selitin tämän suhdekriisini ystävälleni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä afrikana-kansakunnan Dr.Oduduwa-nimisen rakkaudenloitsun avustajaan, että hänellä on voimakas lahjakas viehätys palauttaa rakkaus ja luottamus mihinkään avioliitosuhteeseen, uskoin ja yritti, lähetän viestin Oduduwan sähköpostiosoitteeseen, jonka ystäväni on antanut minulle (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com), hän vastasi viestiini ja sanoi, että voi auttaa minua palaamaan mieheni kotiin rakastamaan minua enemmän kuin koskaan. Ennen olin erittäin onnellinen löytääkseni tämän miehen auttamaan minua, seurasin kaikkia hänen ohjeitaan ja hän kertoi minulle, mitä minun kotona tehdä öisin rukousten aikana rakastaa annos aktivointia. Rakastin kaikkia oikeinkirjoituksen lumoamismenettelyjä huolellisesti ja se toimii minulle. Mieheni tuli takaisin kotiin pyytämään anteeksi, hän sanoi, että hän oli niin pahoillani huijaamisesta ja satuttamisesta tunteistani, olin niin yllättynyt siitä, kuinka rakkauden taikuusannos toimii mieheni kanssa positiivisesti, tänään me molemmat elämme onnellisina yhdessä.rakastan häntä niin paljon. Tarkoitan, että olen kiitollinen ja hieno ihminen Dr.Oduduwa. Pelkäsin aluksi epäilystä, mutta yritän sen ja se toimii minun hyväni. Olen varma, että tämä toimii sinulle myös paremmin, jos yrität kommunikoida Dr.Oduduwan kanssa tänään, 100%: n takuu välitöntä seurausta rakkauden ja rakkauden kumppanisi välittämästä hoidosta.
ota yhteyttä vain hänen henkilökohtaisen WhatsAppin kautta: +79268011965
Dr.Oduduwa on kuin isä ja mentori minulle, hän kertoi voivansa palauttaa myös seuraavat suhteita koskevat kysymykset -
* Love Spells Win-Back Ex-rakastajapartneri 2 päivän sisällä
* maaginen viehätys (Talisman-sormus menestykseen ja ylennykseen)
* Rakkausosa totta-rakkauden löytämiseksi
* hedelmällisyysmaagia - NAISEN hedelmät
* Maagisen päätöksenteko, Lotto, LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
Tiedot ovat valtaa, jaa nämä tiedot sosiaalisessa mediassa, autat jotakuta palauttamaan rakkauden ja luottamuksen avioliitto- / parisuhdekriisiin ohi välittömästi viehättävällä rakkausloitsuosuudella. se toimii minulle, uskon, että se toimii sinulle tänään, jos yrität sille.
Dr.ejakhianghe henkilökohtainen sähköpostiosoite: {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}