Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 25. lokakuuta 2018

Kuka olet Amanda William tai oletko kukaan, osa 2

jormas: Jotta osaan kaksi pääsisi mukaan, olisi luettava ensin osa 1 vaikkapa tämän linkin takaa.

Kiitos rakkaudesta ja ystävällisyydestänne, rakas olen erittäin iloinen lukemasta vastauksestani, ystäväni todella haluavat luoda suhteen, kuten ystävyyden ja liikekumppanin, joka voi johtaa pitkäaikaiseen suhteeseen.
Täällä sotilasalueella emme pääse käyttämään matkapuhelinta, käytämme vain radioviestiä ja sähköpostiviestintää, ystäväni haluamme aloittaa liikekumppanuuden kanssasi, koska en tiedä, kuinka kauan pysymme sotavyöhykkeellä sodan pelastamiseksi.

Rakas ystävä. Haluan sinun tietävän, että hyökkäävät meidät päivittäin ja autopommit. Eräässä pelastusoperaatiomme aikana törmäsimme turvalliseen laatikkoon, joka sisältää vallankumouksellisiin rahoihin valtavan määrän rahaa. Uskon, että he käyttävät sitä aseiden ja ampumatarvikkeiden ostamiseen, ja kaikki osapuolet ovat sopineet, että rahat ovat jaamme meille.

Kokonaisrahastomäärästäni oli 3 700 000 dollaria US $ (kolme miljoonaa seitsemänkymmentä tuhatta Yhdysvaltain dollaria). Aion pyytää apua evakuoimaan osuuteni rahaa, joka on $ 3,7 miljoonaa dollaria täältä täältä; niin paljon kuin voit vakuuttaa minulle, että oma osuutesi on turvassa sinun huolellasi, kunnes täytän palveluni täällä. Tämä ei ole varastettua rahaa, eikä siihen ole vaaroja.

Rakas, olen tehnyt sopimuksia UNITED NATION DIPLOMATin kanssa, joka lupasi toimittaa rahaston mihin tahansa valitsemallani kohteeksi. Korvaan 40% koko rahastosta hankkeen lopulliseen päättymiseen, kun taas jäljellä oleva saldo on minun sijoituspääoma maassasi. Yksi kiihkeä valitus, jonka annan teille, ei ole keskustella tästä asiasta kolmannen osapuolen kanssa, jos sinulla on syytä hylätä tämä tarjous, tuhoa tämä sähköpostiviesti, koska tämän tiedon vuotaminen on huono minulle Yhdysvaltain armeija.

Olen päättänyt ottaa sinuun yhteyttä rukoukseni jälkeen ja uskon, että et petä luottamiani. Mutta ottakaa minua omaan sisarttasi tai menemme suhdetta kohtaan. Vaikka saatat ihmetellä, miksi niin pian paljastan teille ilman, että tiedän sinua, niin sanon, että mieleni vakuutti minulle, että sinä olet todellinen henkilö, joka auttaa minua saamaan ja sijoittamaan rahaston.

En tiedä, kuinka kauan me pysymme täällä, ja olen jäänyt jäljelle kahteen pommi-iskuun, mikä sai minut etsimään luotettavaa ja luotettavaa henkilöä auttamaan minua saamaan ja sijoittamaan rahastoa kotimaassaan, koska minä muutan maahan kotiisi sijoittaa ja aloittaa uusi elämä ei enää sotilaana.
Haluan lopuksi lähettää minulle vastauksen välittömästi heti, kun saat tämän ehdotuksen. Kiireellistä vastaustasi tullaan erittäin arvostamaan. Toivon, että selitykseni on hyvin selkeä, mutta jos tarvitset lisää täsmennyksiä ja lähetä sitten kysymyksiesi, odotan kuulevan sinua pian.

Sinun Sgt.
Amanda William

Ei kommentteja: