Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 7. marraskuuta 2014

Rescueyhdistys Kulkurit ry ja Salla Honkapää

jormas: Minulla oli aikoinaan Jesse-hevonen. Se ei ollut ravi- eikä ratsupolle, vaan huvihevonen, jonka kanssa tein syömämatkoja kesäisille niityille.  Sen ympärillä ja kanssa pyöri niin sanottuja hevostyttöjä, joista pari oli ylitse muiden. Toinen heistä oli Salla, josta pidin ja pidän paljon. Myös Jesse piti hänestä.

Vuosiin en kuullut Sallasta mitään, mutta nyt kun Kansalaisareena etsii vuoden vapaaehtoistekijää http://kansalaisareena.fi/menumessut/vuoden-vapaaehtoinen-palkinto, on Salla kymmenen finalistin joukossa. Hieno nainen, jolle toivon kaikkea hyvää. Tässä pätkä hänestä muiden kirjoittamana:

"Salla Honkapää on ponnekas ja periksiantamaton todiste siitä, että tahtotilalla, ratkaisukeskeisellä toimintaotteella ja yhteistyöllä on mahdollista saada valtavasti hyvää aikaan. Reilussa kahdessa vuodessa Rescueyhdistys Kulkurit ry on Sallan luotsaamana noussut yhdeksi varteenotettavimmista alan toimijoista. Salla kuuluu vuonna 2012 syntyneen yhdistyksen perustajajäseniin. Vapaaehtoisessa eläinsuojelutyössä hän on vaikuttanut vuodesta 2005 lähtien, keskittyen tuolloin Virossa tapahtuneeseen kodittomien eläinten auttamiseen.

Omalla innostavalla esimerkillään Salla on näyttänyt suuntaa ja mallia ja mahdollistanut toimintapuitteet yhä kasvavalle vapaaehtoisten joukolle, jotka haluavat auttaa Romanian kurjuudessa eläviä eläimiä ja niitä suojelevia ihmisiä. Vapaaehtoistyö kehittyvässä maassa, jossa eläinsuojelukulttuuri painottuu väkivaltaan ja rääkkäämiseen, on vaativaa ja henkisesti äärimmäisen raskasta. Tämän vuoksi hän myös ymmärtää olla tukena yhdistyksen aktiivitoimijoille kannustaessaan heitä omissa vapaaehtoistöissään.

Salla tietää, ettei maailmaa pelasteta koira kerrallaan, vaan asioihin on saatava kestävä muutos. Tämä filosofia edellä, järkeä ja tunnetta sopivasti yhdistellen, verkostoituneena persoonana Salla venyy niin käytännön tason eläinsuojelutoimiin kuin yhteiskunnallisen vaikuttamisenkin keinoihin. WHO:n suosittama ratkaisu kestävään katukoirapopulaatioiden hallintaan ovat steriloinnit, mitä Salla on yhdistyksessä ajanut menestyksekkäästi eteenpäin.

Hän on mukana eläinsuojelutyössä joka solullaan. Romanian koirien tilanteen parantamisen ohella Salla kantaa huolta ja vastuuta suomalaisista kodittomista kissoista jalkautuen kaiken muun ohella auttamaan myös niitä. Kunnioitettava piirre Sallassa on se, ettei hän tuo itseään esille tai tavoittele oman sädekehänsä kiillottamista, vaan toimii aina eläinsuojelutyö ykkössijalla. Hän on merkittävässä roolissa tehdessämme  maailmasta parempaa paikkaa meille kaikille vapaaehtoistyön kautta."

3 kommenttia:

Titi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Salla H kirjoitti...

Nyt vasta satuin tähän blogikirjoitukseen törmäämään.
Kiitos hyvistä Jesse- ja muistakin muistoista.

Ihanaa Joulun aikaa teille!

melania macron kirjoitti...

Hei, haluan jakaa ihanan todistukseni Kun olisin ollut suhteissa aviomiehen kanssa vuosia, hän hajosi kanssani, tein kaiken mahdollisen, jotta hänet saataisiin takaisin, mutta kaikki oli turhaan, halusin hänet takaisin niin paljon rakkauden vuoksi Hänelle, minä rukoilin häntä kaikella, lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni ja hän ehdotti, että ottaisin pikemminkin yhteyttä oikeinkirjoituskoneeseen, joka voisi auttaa minua saamaan loitsun tuoda hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, minä postitettu oikeinkirjoitin, ja hän kertoi minulle, ettei ole mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolmea päivää, että minun ex palaa minulle ennen kolme päivää, hän heitti loitsun ja yllättäen toisella päivänä, se oli noin neljätoista. Minun ex soitti minulle, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki hän sanoi, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palata hänen luokseen, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja menin hänelle, että aloimme elää yhdessä onnellisesti uudelleen. Siitä lähtien olen luvannut, että joku tiedän, että minulla on suhdeongelma, olisin apua tällaiselle henkilölle viittaamalla häneen ainoaan todelliseen ja voimakkaaseen oikeinkirjoittajaan, joka auttoi minua omalla ongelmallani. sähköposti: babaidadawiseman01@gmail.com
 voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apuaan suhdettasi tai muussa tapauksessa.

Rakkauden loitsuja
Ansaitse hyvää rahaa tai voittaa arpajaiset.
Saavuta menestys liiketoiminnassa.
Hengelliset ongelmat.
Voita oikeustapausta.
Etsi elämäsi kumppani.
Hanki hyvin palkattu työ.
Valvonta avioliittoosi.
Vastaanottaminen ja houkutteleminen ihmisiltä.
Palaa menettää rahaa.
Paranna sinua kaikista sairauksista. sekä parantuva että parantumaton.
Ratkaise raskausongelmia ja siunaa teitä vauvoilla jne.

Ota yhteyttä tähän hienoon miehen kanssa, jos sinulla on ongelmia kestävän ratkaisun kanssa
kautta babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551

Kiitä minua myöhemmin