Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 11. huhtikuuta 2023

Elämän tähden ry

"Kun minulla on sisäinen rauha, minulla on kaikki, vaikkei minulla olisi mitään. Kun minulta puuttuu sisäinen rauha, minulla ei ole mitään, vaikka minulla olisi kaikki." 

Olen Päiviksen kanssa ja yksin kirjoittanut yli kymmenen vuotta joka päivä päiväkirjanomaisia Elämän tähden -blogeja. Yhteensä tämä mukaan luettuna 4159 kappaletta.

Aina silloin tällöin päivän aihetta etsiessäni tulee katseltua kuka muu Pirkanmaan sairaanhoitopiirin - Taysin lisäksi on ottanut käyttöönsä yhdistyksemme nimen tai jotain sinne päin. Tänä aamuna törmäsin sosiaalisessa mediassa alla olevan, keltaisen linkin takana olevaan 10 elämänohjeeseen. Luin ne pariinkin kertaan. Toisen kerran kaikessa rauhassa ajatuksella. Viisaita sanoja, joissa on jokaiselle jotakin. 

https://mielenihmeet.fi/10-elamanohjetta-japanilaisen-buddhalaisen-opettajan-mukaan/

Ei kommentteja: