Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 26. heinäkuuta 2019

Minusta tuli S-ryhmän tyytyväinen asiakas

Jormas: Iät ja ajat minua  on närästänyt K- ja S-ryhmän olematon kilpailu, joka ei koskaan yltänyt hintoihin saakka. Kunnes kuvioihin kasvoi saksalainen Lidl-ketju riittävän suureksi. Olen sen vakituinen asiakas tulevaisuudessakin, sillä alkoholiton olut muun muassa on puolet halvempaa. Mutta nyt käyn myös S-kaupoissa hyvin mielin.
Olin nimittäin Itävallassa pari viikkoa sitten reissun, tarkemmin Seefeldissä. Hyvin laadukkaassa kylpylähotellissa, jonne koirat olivat itsestään selvyys aamiaispöydästä illallisravintolaan. Tuntui hyvältä ja tuntui oikealta.

Nyt olen reissannut kotimaassa viikon hotellista toiseen, joka ei Niilo-koiran kanssa niin helppoa olekaan. Lähes järjestään lukee netissä hotellien kohdalla, ei lemmikkieläimiä.

Olin jo heittämässä pyyhettä kehään, kun välähti laittaa Googleen "koiraystävällinen hotelli". Sieltä niitä löytyi tarpeisiini kelvollinen määrä. Etupäässä Scandic- ja Sokoshotelleja. Ja kun kotimaista kannatan, valitsin Sokoksen, sillä toinen vaihtoehto on ruotalaisomistuksessa.
Tätä blogia komistaa parikin kuvaa loma-Niilosta kotimaan rengasmatkalta, joka päättyy huomenna. Toisen otti ammatikuvaaja Turun Aurajoen rantamaisemissa. Kuva onkin tähän saakka paras otos uskollisesta ystävästä kanssani.

Toisessa kuvassa huristelemne veneiden Rolls Roycella eli Sea Rayllä Kustavin saaristossa. Niilo on tiukasti remmissä kiinni, sillä matkassa ei ollut pelastusliivejä.

Matkalla panimme koneet seis ja pulahdin mereen uimaan. Ei ollut sinilevää ja näkyvyyttäkin useampi metri. Vesikin kovin lämmintä. Mukavaa sanon minä.

Ei kommentteja: