Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 11. heinäkuuta 2019

Elisan ala-arvoinen asiakaspalvelutunti

Jormas: Elän digimaailmapalvelujen sykkeessä mukana ajan hengen ja tarpeideni mukaan.

Siihen kuului eilinen, kämmenenkokoisen älylaitteen osto. Niiden edeltäjiä sanottiin matkapuhelimiksi. Kai joku sanoo vieläkin. Minäkin joskus vahingoissa.

Joka tapauksessa Elisalla on ollut jo jonkin aikaa ennakkomyynnissä Huawein laite isolla, yli 7 tuuman näytöllä. Joten vierailin kotisivuilla, kun ruutuun tupsahti Jarkko P:n chatviesti: "Moi, miten voin tai voinko auttaa?" Tai jotakin sinne päin.

Tähän minä, että haluaisin ostaa mainitsemani laitteen ja onko niitä Vantaan Jumbon myymälässä? Tähän Jarkko P, että pannaanko tilaus tästä menemään? Mikä on nimesi ja sotusi ja monessako erässä haluat maksaa?

Sanoin, että nimellä ja osoitteellani löydät sotuni ja kerralla maksan. Mutta toistan kysymykseni, että onko tuotetta myymälässä? Tähän Jarkko P, että tarvitsen sotusi tähän uudelleen ja valitettavasti en sitä tiedä onko laitetta myymälässä. Mutta laitetaanko tilaus? Johon kysyin ja jo jankutin, että myyt tuotetta, muttet tiedä onko sitä nähtävänä etkä halua sitä selvittää?

Ja Jarkko P jatkaa, että tee ensin tilaus, niin sitten selvitän. Tähän minä, että onko mielestäsi kohtuutonta, jos haluan nähdä euroa vaille tonnin laitteen ennen ostopäätöstä?

Ja Jarkko P, jonka sukunimenkin tiedän, jatkaa. Valitettavasti en voi auttaa enkä kertoa onko puhelinta nähtävillä ennen ostotilausta.

Ei auttanut, vaikka sanoin ostavani laitteen sitten vaikka Gigantista. Eikä se, kun sanoin, että jos olisi oma yrityksesi, selvittäisit asian.

Tätä jauhoimme tunnin ja viimein paloi käämit. Minulle tyyypilliseen, rauhalliseen tapaan, kun Jarkko P kysyi voinko auttaa jotenkin muuten. Ja perään toivomuksen, että voisinko antaa sähköisen palautteen palvelusta, kun hän laittaa linkin?

Yllä siis palautteeni tavallani. Nyt  vähän rauhotun ja tuumaan minne palautteeni jaan.

Chattailun päätyttyä koppasin osa-avoauto Marttini ja ajoin Jumboon, Elisan myymälään.

Loistava palvelu. Kerroin myös tapahtuneen, johon myyjä, että sorry firman puolesta Jarkko P:n tarjoilema huono palvelu. Sanoi vielä, että chatpalvelukin näkee laitetilanteen viidessä sekunnissa ja kysyä voi toki livenäkin.

Joten jatkan monella tavalla aktiivisena Elisan pienasiakkaana jatkossakin. Kiitos siitä kuuluu tällä kertaa yksin Jumbon myymälän väelle.

Ei kommentteja: