Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Jomtien Pattaya Beach

jormas: päivis kirjoitti oikein mukavan aiheen otsikon mukaisesta ryhmästä, jonka perustimme Facebookiin. Joskus hän mainitsee minulle siitä, että kun olen niin sanotusti suuna päänä silloinkin, kun hänen mielestään ei pitäisi. Sitten hän itse kirjoittaa, että minä perustin, joten itsehän hän nyt syötti minut suuksi ja pääksi. Olin tekninen toteuttaja ja näinkin melkoisen vaivan millainen alustan pitää olla, jotta siihen voi helposti liittää jäseniä ja että ilman oikeuksia kirjoitetut julkaisut eivät näy jossakin sivussa otsinko alla "muiden julkaisut".

Mutta nyt se on perustettu ja aiomme käyttää aikaa ja vaivaa, että se löytäisi paikkansa Thaimaa-aiheisten keskustelupalstojen joukossa. Joku ehti kysymäänkin, että mitäs ainutlaatuista meidän palstalla sitten entisten, 20-30 joukossa on? Vastasin, että tästä ryhmästä minua ei poista muut kuin Facebook-tiimi. Tämä riitti kysyjälle liittymiseksi. Hienoa!

Pattaya Suomi-Seuralla puhutaan muutenkin kuin vain somessa
Joka tapauksessa julkisessa ryhmässä aiomme sallia hyvinkin erilaista keskustelua ja toivon mukaan se jossakin vaiheessa tarjoaa myös yrityksille mahdollisuuden markkinoida palveluitaan ja tuotteitaan. Thaimaassa on suomalaisen yrittäjän leipä kohtuullisen tiukassa. Olen huomannut sen heidän omista puheistaan. Mutta myös nähnyt käytännössä, kuinka vaikea esimerkiksi Pattaya Seuran on saada kotisivuilleen maksullisia mainoksia. Toisaalta puheiden mukaan menestyvä yrittäjä ei menestyksestään puhu.

Mukavaa on myös, jos sivuille löytyisi paikka, jossa voisi sanoa jotakin jostakin, jossa on saanut osakseen jotain erinomaista tai erinomaisen huonoa. Kaikki kelpaa, kun ei mene henkilökohtaiseksi haukkumiseksi tai muuten alamittaiseksi. Alamittaisuuden mittarina käytän itseäni, joten aika paljon sallitaan.

Ei kommentteja: