Ämpäreitähän tarvitsee aina. Meilläkin siivousämpärit ovat päätyneet kasvihuoneeseen tomaatin kasvatusastiaksi. En kuitenkaan taida odottaa uuden Tokmannin avajaisia ja ilmaista ämpäriä |
Tässä iässä ihmisillä on jo niin paljon tavaraa, että täytyy olla aika hyvä asia, jolla korkeampaan ikään ehtineet saa innostumaan shoppailusta. Erilaisten palvelujen markkinointi taas on asia erikseen. Ehkä palvelut eivät kuitenkaan välttämättä ole kovin ikäsidonnaisia.
Mutta kyllä iäkkäämpi väki sentään joissain asioissa on markkinoinnin kohteena. Ämpärit! Voiko ajatella, että ketkään muut kuin vähän iäkkäämmät ja varsinkin eläkeläiset joutavat ja viitsivät lähteä johonkin Tokmannin avajaisiin saadakseen ilmaisen ämpärin. Turha on siis valittaa, etteikö +50-ikäisille osattaisi markkinoida!
Kun vuosia kertyy, kaappeihin on ennättänyt karttua monet kahviastiastot, keittiö on myös täynnä erilaisia kodinkoneita, lakanoita on enemmän kuin pienessä hotellissa, vaatteista puhumattakaan. Tosin voi olla, että perinteisiä miesten työkaluja ei autotalleissa ja varastoissa ole koskaan tarpeeksi. Bauhausit ja Motonetit pitävät kyllä huolen siitä, että tämän alan markkinointi ei mene minkään ikäisiltä kuluttajilta ohi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti