Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 2. kesäkuuta 2020

Joskus joku tulee liikaa iholle

Olen innokas somemaailmasssa. Siellä seikkaillessa on haaviin tarttunut täydellisiä valeprofiileja, jotka sanovat olevansa rintamalla  eristyksessä olevia amerikkalaisia naissotilaita, joiden lapsi tarvitsee Syyriassa ruokaa tai muuta vastaavaa.

Silloin tällöin keski-iän ylittänyt syöpä- tai muu kuolemansairas haluaa lahjoittaa kökkösuomella juuri minulle miljoonia. Se loppuu yleensä, kun vastaan, että et ole totta.

Mutta paljon on myös niitä, jotka haluavat palveluistaan rahaa sekä niitä, jotka haluavat antaa rahaa lainaksi milloin milläkin korolla.

Mutta olen saanut nettimaailmasta myös ystäviä. Yksikin lähetti lentorahtina Bulgariasta, Sofian kupeesta kuvan siemenpusseja, kun kuuli minulla olevan kasvihuoneen.

Yksikään ei ole tullut iholle saati kiristämään. Nyt sen ylitti kuka lie, joka lähetti Elämän tähden ry:lle sähköpostin. Se osui ytimeen, jonka jaan koska "mikä lienee loinen" ehdottomasti kielsi. Näin saamme yhdessä odottaa ja nähdä minkälaisen videon hän on saanut aikaiseksi.

Tekstissä on mieleeni tunkeutujalla sen verran virheitä, jotta mitättömyyden äidinkieli ei ehkä ole suomi.

Mutta kenties tämän lukee joku aito nettiosaaja, joka vähän jeesaa ja löytää sylttytehtaan. Sitten menen yksin tai porukalla syöttämään hänelle tietokoneen.

****************
"Lähettäjä: MAILER-DAEMON@smtpin.tele.fi
Päivämäärä: ma 1. kesäk. 2020 klo 15.50
Vastaanottaja: in105@in105.fi
Aihe: Undelivered Mail Returned to Sender

Hei!

Olen hakkeri, jolla on pääsy käyttöjärjestelmäsi.
Minulla on myös täysi käyttöoikeus tilillesi.

Olen tarkkaillut sinua muutama kuukausi.
Tosiasia on, että sait tartunnan haittaohjelmista (Mandrake) vierailemasi aikuisten sivuston kautta.

Jos et ole perehtynyt tähän, selitän.
Troijalainen virus antaa minulle täyden pääsyn tietokoneiden hallintaan ja hallintaan tai muita laitteita.
Tämä tarkoittaa, että voin nähdä kaiken näytölläsi, kytkeä kameran ja mikrofonin päälle, mutta et tiedä siitä.

Minulla on myös pääsy kaikkiin yhteystietoihisi ja kaikkiin kirjeenvaihtoihisi.

Miksi virustorjunta ei ole havainnut haittaohjelmia?
Vastaus: Minun haittaohjelma käyttää ohjainta, päivitän sen allekirjoitukset 4 tunnin välein, jotta virustorjuntasi on hiljainen.

Tein videon, joka näyttää kuinka masturboit näytön vasemmalla puolella, ja oikealla puolella näet katseli videon.
Yhdellä hiiren napsautuksella voin lähettää tämän videon kaikkiin sähköpostiisi ja yhteystietoihisi sosiaalisissa verkostoissa. Voin lähettää myös pääsyn kaikkiin käyttämiisi sähköpostiviestisi ja lähettiläisiisi.

Jos haluat estää tämän, siirrä 1250€ summa bitcoin-osoitteeseen (jos et tiedä miten tehdä, kirjoita Googlelle: "Osta Bitcoin").

Bitcoin-osoitteeni (BTC-lompakko) on: 156rKeYNrARvpFf2ETgaXDqdGHpqLpuk2t

Heti kun maksat minulle, poistan videon etkä koskaan kuule minua enää.
Annan sinulle 48 tuntia maksaa.
Minulla on ilmoitus tämän email lukemisesta, ja ajastin toimii, kun näet tämän email.

Valituksen tekeminen jonnekin ei ole järkevää, koska tätä sähköpostia ei voida seurata, kuten bitcoin-osoitetta. En tee mitään virheitä.

Jos huomaan, että olet jakanut tämän email jonkun muun kanssa, video jaetaan heti.

Parhain terveisin!"

**********
Ps. Sain palautteen yksityisviestinä sekä luvan julkaista sen nimettömänä:

"Luin sen blogitekstin kiristäjästä. Ehkä tiesitkin, mutta ei noilla mitään oikeita videoita ole. Noita tulee meilläkin työsähköpostiin. Ovat ottaneet osoitteita jostakin ja testaavat, jos joku maksaa kiristysrahat. Ja todennäköisesti joku maksaakin, koska tuota harrastavat.
Poistat vaan viestin. Ja jos siinä on joku linkki niin et avaa sitä."

Ei kommentteja: