Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Jouluradio soi taas

päivis: Nyt sanoisin, että "olen ihan liekeissä", mutta en sano niin, koska tuo ilmaisu on minusta loppuunkulutettu. Olen kuitenkin ihan innoissani siitä, että tänään kirkoissa ja varmaan monessa muussakin paikassa olen laulettu innolla Hoosiannaa. Ja erityisen innoissani olen sen vuoksi, että Jouluradio on taas alkanut soida.

Jouluradion käynnistyminen on minulle jo useamman vuoden ajan ollut virallinen joulunavaus. En kirjoita siitä tämän enempää, sillä Jouluradion nettisivuille pääsee yllä olevasta linkistä. Radiossa soivasta Jouluradiosta poiketen netistä voi valita, minkälaista joulumusiikkia milloinkin haluaa kuunnella. Vaihtoehtoja on useita. Oma suosikkini on Rouhea joulu.

Kyllä se joulun odotus tästäkin lähtee, jouluvaloista.

Ei kommentteja: