Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 1. helmikuuta 2020

Suuntana Roi Et

Nyt olen tehnyt matkaa Harrikalla kaksi päivää ja kaksi yötä. Ja liikkunut loivaa vauhtia tai ainakin suhteellisen lyhyitä, reippaan 200 kilometrin päivämatkoja. Matkanopeus on häilynyt fiilisten mukaan 90-120 km tunnissa. Loput vuorokaudesta olen lähinnä vain ollut. Ensimmäisen yön olin Sa Kaeossa.
Tänään pidän varsinaisen velttoilupäivän, enkä liiku uima-allasta kauemmas. Sama matka oli aamulla viereisen hotellin ruokasaliin aamupalalle. Kelpo, thaimaalaispanotteinen breakfast.
Sen sijaan respaan on vielä lyhyempi matka, josta kävin varaamassa saman, minulle mukavan huoneen myös ensi yöksi. Aamiaisen kanssa 850 bahtia, eli noin 25 euroa on oikein kohdallaan vaatimattomalle matkakassalleni.
Roi Etissä aion olla Rofan ja Riisipellon Koiran luona 4. tai 5. päivä, joten loiville liikkeille on runsaasti tilaa ja aikaa. Edessä on vain yksi 200 kilometrin matka.
Toki pikku aktiviteetinkin olisin voinut tälle päivälle kehittää. Sillä some- ja muukin sähköinen maailma on omalla laillaan ihmeellinen ja minulle kovin mieluinen päivieni sisältö. Laitoin nimittäin eilen bittiavaruuteen viestin, että olen Buri Ramissa (Buriram). Ja ei aikaakaan, kun sain juuri Suomen kansalaisuuden saaneelta ystävältäni Kanraweelta Jyväskylästä viestin. 

Ei kommentteja: