Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 27. lokakuuta 2018

Kuka olet Amanda William tai oletko kukaan, osa 3?

jormas: Ymmärtääkseen mitä kirjoitan, olisi luettava osa 1 tämän linkin takaa ja osa 2 tästä. Molemmat ovat Amandan tai kuka hän lieneekään kirjoittamia minulle suomeksi, arvatenkin Google kääntäjän tai vastaavan avulla. Tämän tässä julkaistavan hän kirjoitti englanniksi jonka itse käänsin kone kielellä omalle äidinkielelleni.

Tämän viimeisen viestin jälkeen pyysin häneltä samoja tietoja ja sainkin jotain, joita kaikkia en tähän laita.

Hyvää päivää,

Rakas, tarvitsen lisää todisteita ja luottamusta, älä ole vihainen, koska haluan käsitellä tulevaisuuteni sinulle. Arvostan huolenaiheesi ja halukkuutesi avustamaan minua, tärkein asia, jonka tarvitsen teiltä juuri nyt, on rehellisyys ja luotettavuus, valitsen sinut tässä kaupassa perustuen nykyiseen tilaanni täällä Libyassa. Haluan, että ymmärrät enemmän täällä sotilasleirissäni, voin vain lähettää sinulle sähköpostia toimistosta, koska emme salli käyttää matkapuhelinta täällä, käytämme radioviestin.

Nyt rakas ystäväni poliittisen tilanteen takia, kun Yhdysvaltain armeija Sargent jää rauhanturvaoperaation sotavyöhykkeelle, tarvitsen ulkomaalaisen, joka seisoo minun puolestani ja saa Treasure Boxin, ja myös auttaa minua sijoittamaan maahansa, siksi Päätin tehdä tämän yhteyden teidän kanssanne, jotta voisitte seisoa minun puolestani ja vastaanottaa aarrekammion Kaikki lähetyksen toimittamiseen liittyvät tiedot ovat selkeitä. Lisäksi kävin vakavassa keskustelussa United Nation Diplomatin kanssa, joka toimittaa lähetysrahastoon sinulle, Yhdistyneiden Kansakuntien oikeudellinen diplomaatti kertoi minulle, että minun tilanteessani paras ratkaisu on pyytämällä luotettavaa ulkomaalaista, joka voi auta minua vastaanottamaan lähetyslaatikko hänen paikalleen ja panostamaan sen puolestani niin kuin toivo

Sitten päätin ottaa sinuun yhteyttä, toivoen, että teidän edistyneellä tietämyksellä pystymme toimimaan yhdessä, jotta jos kaikki toimivat meille, voimme mennä elämäkumppanuuteen. Vaikka se kesti aikaa ottaa mielestäni yhteyttä ja tarjonnut sinulle tämän ehdotuksenne. Se johtuu siitä luottamuksesta, joka minulla on sinulle, joka sai minut ilmaisemaan tämän asian kanssasi, uskomaan, että minä pelastan sinun käsiisi, ei keho tietää, mitä minulla on, pyydän teitä turvallisuudestamme. PIDÄ TIETÄÄ YKSINOMAISESTI, tiedän, että Jumala näkee meidät läpi.

Lopuksi ehdotan, että jos voimme mennä elämäkumppanuuteen ajan myötä, mikä merkitsee sitä, että maan omasta investointisi menettelystä jaetaan tasan molempien kesken, koska en tiedä paljon kansainvälisestä liiketoiminnasta ja koko rahastosi hoitoonne, koska haluan sinun olevan varojesi hallinta kokonaisuudessaan heti, kun rahasto saapuu maahanne, liitä mukaan, kun vastaat minulle täydellinen nimi ja täydelliset yhteystiedot, jotta voin antaa sen Yhdistyneelle kuningaskunnalle Kansallinen diplomaatti, joka toimittaa lähetyksen sinulle Haluaisin, että lähetät meille täydelliset tiedot, kuten.

1: koko nimesi
2: kotiosoite
3: Suora puhelinnumero
4: Sinä olet ammattia
5: Skannaa kopio kansainvälisestä passista tai henkilökortista.

Kun vastaat postasi edellä mainituilla yksityiskohdilla, otan yhteyttä diplomaattiin, joka tuo lähetyksen sinulle ja antaa hänelle tietojasi, niin että he alkavat käsitellä sitä, kuinka he tuovat rahasi paikalleen ja toimittavat sen sinulle kotona osoitteesi käsi kädestä.

Odottavat lukea teiltä Ole hyvä ja huolehdi sinusta ja siunaa.

Terveiset;

Sgt ... Amanda William

Ei kommentteja: