Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 17. syyskuuta 2013

Hartwig ja hirsi

jormas: Jokunen aika sitten kopion tänne hieman siistittynä yhden oman tiensä kulkijan, Hartwig Reuterin minulle lähettämän sähköpostin. Ja kun luvan sain niin tehdä jatkossakin, käytän tilaisuutta hyväkseni ja laitan tänne myös Hartin eilen lähettämän sähköpostin sekä kuvan, jossa hän puuhastaa miestä suuremman hirren kimpussa:

"Sain, sain sun palupostisi, sitä 'riihenkuivaa'  joka paikassa vain puutuu. Pitäisi Reekata tai Espanjasta hakee takaisin, ne omat markat. 

Ajoin tänään fillarilla Rantaraitia järven ympäri, komeasti ja kauas se Äijälänranta näkyy ja se yksi Maailmanpylväs ruovikon takaakin. On sen kohdalla viereesä ne Ivon tuhkavuoreet. Kumma, kun ne eivät ens kelpaa täytämaaksi..... ja vuorten huipulla Peukkulan Prinsessa Ruususen linna!! Haluaisin vain kuulla mitä tuo naikkonen sano, kun se herää sitten sadanvuodenpäästä.

Mutta rantaan mahtuisi sinkkupaattisi, tai kaksi --
Tule tarkistamaan paikat, samalla Äijälä sekä Rauhaniemi, sielä messualueen kupeella.
T: Hartti


Katso, kuvassa minä ja punainen tupa. On sieläkin jopa 52cm hirrennousua.



PS. Olen minä jo tottunut siihen, että ne 'viäntää' mun sanomiset, suap laitoo lokkiin."

Ei kommentteja: