Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 22. joulukuuta 2018

Missä usein olet Luojani?

jormas: Olen kauppias ja haluaisin käydä kauppaa Sinun, Vapahtajani kanssa. Että olisit läsnä ja turvani, kun olen vaikeuksissa ja antaisit minun touhuta omiani, kun kiidän Sinut unohtaen 105 kilometriä tunnissa maallisia teitäni.

Mutta sisälläni sanot, no way, kaikki tai ei mitään. Joten ole sitten elämässäni aina läsnä. Ja silti olet piilossa minulta liian usein. Tai ehkä yritänkin piiloutua itse.

Syntymäpäivänäsi ajattelen Sinua nykyisin aina. Kuinka lapsena uskoin 100 prosenttisesti, että jos en aamulla herää, olen luonasi ja kaikki on hyvin. Me vain odotamme muita rakkaitani luoksesi.


Koskaan et ole horjuttanut uskoani. Mutta senkin edestä tosi uskovaisina itseään pitävät kuvasi täällä maan päällä. Jotka sanovat, että heidän valtakirjansa jakaa paikkoja tuonelaan ja luoksesi ovat Sinulta suoraan. Ja sanovat, että minun kirjani on väärennös. Sanovat syyksi riittävän, että vain lapsena sain nimen, jolla kutsut ja tunnet minut. Silloin todellinen edustajasi antamallasi valtakirjalla liitti minut yhteyteesi. Mutta nyt on täällä uudet tuomarit, jotka sanovat, että se ei riitä. Että olen valeuskovainen tai en edes sitä. Joskus silloin en edes halua viettää ikuisuuttani maallisten tuomareittesi seurassa.

Mutta kun mieleni tasaantuu, tiedän, että olet kuten aina. Siihen turvaan myös jouluna.

Tekevät täällä pallolla kirjoja ja elokuvia Sinusta. Yksi oli nimeltään Kristuksen viimeiset kiusaukset. Senkin nämä tosiuskovat tuomitsivat. Mutta minä en. Elokuvateatterissa itkin, kun katsoin kuinka ihmisenä kohtasit ihmisten pahuuden. Silloin olit minulle totta enemmän kuin koskaan aiemmin. Olit aivan elävänä maallisen majani joka sopukassa ja kaikki minussa tunsi läsnäolosi.

Vaikka usein kiroan, että missä lymyät, tiedän että näet minut, vaikka tekisin tuonelaan vuoteeni. Sillä sydämessäni tiedän, että vain pahuus pitää ihmiset Sinusta loitolla.

Joten siellä jossakin, taivaanrannan ylisten tuolla puolen, eräänä päivänä olen luonasi tosiuskovausten kanssa. Jotka luulevat, että menen eri paikkaan. Suothan minulle, että tunnen vahingoniloa, kun "hurskaat" luulivat päässeensä minusta eroon?

Tämä oli syntymäpäiväkirjeeni Sinulle sinne missä kaikki on hyvin ja täydellistä.

Ei kommentteja: